skithuset

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Välkommen till Skithuset

Av Lea - 5 februari 2010 21:56

Hejsan kära bloggläsare ~

Namnet Skithuset kanske förvirrar er? Får er att undra vilket jävla pucko som döper sin blogg till det? ... well ... alltså ... svaret på det fär väl vara: Jag.

Jag hade länge funderat på att starta en blogg om ett lite annorlunda ämne: Offentliga Toaletter.
  Varför?: för jag blir sjukt nojig utan en toalett i närheten och jag vet att många känner likadant. Så därför tänker jag dra med er in i den makalösa världen av snusk, avföring och toapapper. ~

Vilka toaletter kostar? Vilka är snuskiga? Vilka bör undvikas till vilket pris som helst?
  Det! Det ska jag svara på!

Så sätt dig ner, vila skjärten lite och vänta så kommer jag upplysa er om den fantastiska världen av Offentliga Toaletter ~

MVH // Lea

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lea - 7 februari 2010 18:22

Godkväll mina kära korskissare och skitstövlar.Idag lyckades jag till min egen förvåning ta mig ur lägenheten och till Miljögården i Lund och Burlövcenter. Och självklart provade jag toaletterna!Olyckligtvis fick jag inte med mig min mobil så kunde i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards